Festhjort.

Spexade till det lite extra och lockade håret för första gången på flera år! Jag har ju varit korthårig sedan mitten av gymnasiet, men förra året började jag spara ut långt igen. Detta resulterar i att jag just nu har halvlångt hår; inte så mycket att hurra för. Ifall någon hade missat det. MEN, idag, lagom till en 50-årsfest så lockade jag håret och satte upp det i en slarvig kalufs.








Man känner sig som Marie Antoinette...

Supersnabba jätteslarviga bilder, jag ville mest bevisa mitt lockiga hår.

Min lilla festoutfit består av en klänning från H&M, coola strumpbyxor jag fått av mamma, de kan vara från Twilfit, och ett par dojjs från DinSko. Reaskor, älskvärt. Plus en massa smycken osvosv...

Nu ska jag och Robin dra oss tillbaka. Jag ska tvätta bort smink och så ska vi borsta gaddarna, sedan ska vi lägga oss i min säng och kolla på Big Bang Theory på Robins laptop. Kommer bli superduper! Jag ska ju upp och jobba imorgon, kan ej vara vaken i år och dar...

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0