JA, JAG ÄR OCKSÅ BESVIKEN PÅ MIG!

Alltså fy skam! Fy skam för dålig uppdatering! Jag har inte ens något vettigt att skylla på. Jag skulle ladda upp höstbilden, men den ville inte funka. Skall göra ett nytt försök på torsdag, looovar! På heder och samvete! Men nu kände jag att jag var absolut tvungen att introducera alla till denna goding som jag just klickade hem från H&M.com;


Absolut dösöt! Endast 99 kronor! Vilken klipp! Hipp hurra! Dock fanns den bara i storlek 38, alla andra storlekar var slut. Strunt samma, tänkte jag, den får väl bli extra stor då! Inte mig emot, jag gillar ju att mysa ner mig i stora kläder. Jag tror jag smäller av, vilken dundercute tröja! 8D Sedan beställde jag ett par leggings också, för minimumgränsen för beställning var 190 :- Men jag kan aldrig få för mycket leggings eller tights, jag använder det ju nästan varje dag! ;o


Men, ja, SKAM på mig! Nu ska jag gå och sätta mig i skamvrån och äta Helnöt.

Ha det bäst!

Peace&Love
/El Hjorto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0