Dagens 'fit

Hejsan!

Idag har jag och Magda varit i Birsta och handlat lite. Jag köpte faktiskt bara omtänksamma saker. :) Två presenter, till mamma och till farfar, samt en rolig disktrasa från Lagerhaus. Det var en hummer på den. Jaja, den var söt i alla fall. Jag tänkte att den skulle pigga upp när man diskar och städar i köket. :)

Detta är i alla fall vad jag hade på mig:


Come here, tree, and give me a hug! :D






Mitt nya kaméhalsband som jag fick av Robin! :) Så fint!


Min nya söta handväska! :D

Långklänning, H&M
Tröjan var en present, men jag tror att den kan vara från MQ?
Boots, Eurosko
Väska, H&M

Yesbox, ikväll blir det tacokväll här hemma, ser fram emot det! Jag är hungrig, så vi börjar nog med maten snart. :) Hoppas ni också fått en bra start på veckan. :)

Peace&Love!

/El Hjorto


Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

Taco hade varit gott.. Och det såg ut som att rävarna runt trädet var borta. Tur det!

2011-10-03 @ 23:12:10
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/
Postat av: Hj0rt!

Jadu, Oscar, det var så himla gott! :D Ja, det var dem! Det var de högljudda barnen som hade skrämt bort rävarna för idag. :)

2011-10-04 @ 15:11:36
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0