Dagens 'fit

Goddag!
Idag hade jag fått en kallelse att få komma och träffa min jobbcoach på Arbetsförmedligen. Jättebra, tänkte jag, att jag äntligen ska få sitta och prata med en människa! Det visade sig dock vara ett informationsmöte med en hel grupp och en till jäklans Powerpointpresentation om att man senare kommer att få ett enskilt möte med sin jobbcoach. Hurra, vad givande. Jag fick med mig lite papper hem som skall fyllas i. Jag tyckte i alla fall att detta var struntprat, så jag haffade mig ett möte med henne redan på fredag. Vill man ha något får man se till att fixa det själv, serrni.

Jag tänkte i alla fall visa er mina favoritskjorta som jag hade på mig idag;


När Robin inte är hemma får man använda sig av spegeln, då stativet är hemma hos mams och paps! Ska försöka komma ihåg att ta med det hit...




Meeeen sen så är man ju en jäkla ängel också, vem kan säga nej till ett såhär oskyldigt ansikte?

Skjorta och jeansleggings - H&M
Linne - BIKBOK

Nu är det bara jag och katterna hemma tills Robin kommer hem från jobbet, så det lär nog bli en tupplur. SjusovarN. Jag har åtminstone planerat middag idag. Det blir kycklingfärssås med Philadelphiaost och farfalle. :) Så gott! Ha det bra, era små videkissar! (Himla aktuellt med videkissar i oktober, ohyeah!)

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

Jag måste säga det, att lägenheten såg mer luftig ut när den var spegelvänd.

2011-10-17 @ 19:05:43
URL: http://www.boggey-obm.blogspot.com/
Postat av: Hj0rt!

It does, Oscis, it does. Men den är rätt stor ändå. D:

2011-10-17 @ 20:48:47
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0