Sträck på dig!

God kväll. Eller, nu är det natt. God natt på er!

Jag kan med glädje meddela er att jag inte känner av min hosta lika mycket längre. Den är inte borta, utan fallet är detta: jag har sträckt ryggen. I torsdags så skulle jag plocka upp en sak ifrån golvet, spände överkroppen aningen (eftersom jag har så ont i revbenen och detta upplockande var en ansträngning för stackarna) och då knäppte det till i den stora ryggmuskeln och jag blev soffliggande. Aj.

På ett snurrigt sätt så blev det en bra sak. Den smärtan tog liksom över helt och nu koncentrerar jag mig bara på den. Att jag inte kan vrida och vända på mig som normala människor. Då försvinner liksom hostan och smärtan i revbenen, de kommer liksom i skugga till den stora smärtan i ryggen.

Idag mår jag lite bättre. En liiiten förbättring i ryggen, så det känns bättre. :) För att fira detta delar jag med mig av en bild från den gamla goda tiden (ett par veckor sedan) då jag inte rörde mig som en gammal dam.


Ingen kör "The running man" som jag!

Tjing på er, och ta hand om er! Man vet aldrig när ryggen säger ifrån!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0