Garderobsproblem...

Hej alla glada!

Jag har ett litet problem. På lördag skall jag och Robin på bröllop. Bröllop med dresscode. Dresscoden är 'kavaj' vilket betyder kavaj för män, och kvinnor kan ha typ cocktailklänning. Alltså inte värsta balklänningen, men inget slarv heller! De enda bröllopsvänliga klänningarna jag har är till för att bäras på sommaren. De har nämligen sommarmönster. Blommor eller båtar, typ. Det passar sig ju inte särskilt bra på ett vinterbröllop. Jag har varit på jakt efter en passande klänning, men det finns ju inga direkt bröllopspassande klänningar nu. Nu är allt med tema glitter och paljetter och päls, allt för nyår, ungefär. Inte riktigt min grej. Jag skulle gärna ha något i spets. Eller ska man kanske komma klädd såhär?



Som en jättestor stickad penis med rosetter? Nja, jag avstår nog. På fredag upptar jag jakten igen, något måste det väl finnas! Något billigt, här har vi inget märkvärdigt att komma med! Svart vill jag ju inte heller bära, då kan man ju lika gärna vara på en begravning.

Nej, mina små stickade rosettsnoppar, nu börjar det bli dags för sängen. Klockan är över midnatt. Spöktimmen. Se upp!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0