Sommarkänsla.

God afton!
Idag är det den 6:e juni, och nationaldag. Det var jippo på stan, skiter man väl i. Eller nja, vi åkte ner, men hängde i hamnen istället för på torget. :)

Jag hade på mig min långklänning som är hur mysig som helst! Riktig sommarkänsla får man! :) Ville även visa min nya väska som jag blev kär i när jag var på SIX sist. Jag tror jag har fått dille på bruna läderväskor, haha. :)

Så här har ni flera bilder på dagens 'fit:


Mitt vackra kaméhalsband som jag fått av Robin. :)


Glider runt i Hamnträdgården.


Den följer kroppen så fint, speciellt när det blåser. :)




Min nya väska från SIX. Cute!


Håret växer på bra också, som ni ser. :)


Magda fotade mig, tackis! :D


Haha, åh, sötRobin fick en fjong i håret när det blåste, och mitt i tuggummi-tugget! <3

Klänningen är från H&M
Väskan är från SIX
Skorna är från Dinsko
Glajjorna köpte jag i London
Och halsbandet var en gåva. :)

Gött. Mos.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0