Sämst!

Den här kola"såsen" var ju sämst!
http://www.ica.se/Recept/elinas-kolasas-5379/

Det är inte ens kolasås; det är kolasoppa! Sämst! Det är också receptet på knäck. Dessutom blev det så mycket?!?! Typ till ett helt barnkalas. Barnkalas där det serveras soppa med smak av knäck. Nej, chokladsåsen från ICA.se var mycket godare. Hade jag haft mina Pömp/Dömpbilder på den här datorn hade denna kola"sås" blivit väldigt mycket Dömpad. Brutalt Dömpad.

Ah, great. Nu smälte liksom glassen in i soppan och det har nu bildat en vit och krämigare soppa. Nej, det här var inte roligt.


Sämst!

Hj0rt, over and out!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag har inte haft en egen, bara lekt med andras. xD hehehe.. :P fotat en hel del både med nikon och canon. vet inte vilken jag gillar bäst! xD men jag tar in din åsikt och tänker över! :D

2011-07-31 @ 23:29:13
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0