Nu är det krig!

Tänk att man ska behöva ha samma krig varje sommar? Jag talar såklart om kriget emot getingar, bromsar och myggor. Myggor är lätta, de har jag inga problem med egentligen, de är faktiskt bara pyttesmå vampyrer som man får bort med myggljus. Bromsar och getingar däremot, de är lurigare! De måste man ju ha ihjäl med brutala medel. Bromsar måste man slå ihjäl, och till getingar krävs atomvapen likt detta:



Den här måste jag snart ta fram och kriga loss på getingarna som har bestämt sig för att flyga in genom vår ytterdörr varje dag. De struntar blankt i om vi har insektsnät för dörren eller inte, de letar sig igenom ändå.

Nej, nu är det krig!

/Krigshjort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare!



http://idas.myshowroom.se

2011-07-28 @ 17:19:50
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg för att få chansen att ta del utav mina 800-1000 läsare!



http://idas.myshowroom.se

2011-07-28 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0