Morgonskor.

God morgon! :)

Idag när jag vaknade fick jag en sådan lust att strosa runt i Birsta och titta på massa saker jag inte har råd med. Jag vill söka inspiration. Så det är exakt det vi ska göra idag, åka till Birsta så att jag får titta på kläder jag inte har råd med. Mental notes, tills efter lön. Just nu sparas ju pengarna till vår Rigakryssning, som vi åker på om mindre än en vecka. På torsdag, för att vara exakt.

På tal om cravings, så hittade jag ett par superfina ankelboots med kilklack igår när jag surfade runt efter just detta. Jag har letat hur länge som helst efter de perfekta, och hittat dem! Dock inte dessa jag ska visa er nu, de är på andraplats. De perfekta finns bara i ett exemplar kvar, i strl 39. Jag har 37. Surt, för de är i färgen jag ville ha också. Då är ju frågan om man ska köpa dem, för att de är de perfekta skorna, och ha dem i två storlekar för stort, eller bara glömma dem? Förhoppningsvis kan jag glömma dem, om jag får tag i de här;



Dessa hittade jag på Scoretts hemsida. De har tyvärr ingen webshop, vilket betyder att man måste leta upp dem i butik. Frågan är ju då hur ofta de uppdaterar hemsidan. Finns de ens kvar i butik? Jag får helt enkelt bege mig ut och leta. Hoppashoppas!

Ja, det var mest det. Det blev klädprat denna morgon, jag ber om ursäkt till mina manliga läsare, men det är nyttigt för er att höra sådant också ibland. ;)

Hoppas ni får en bra dag!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: hjortbror

Hehe sådana har jag i 39:))))) asobekväma dock..

2011-07-16 @ 14:01:23
Postat av: Hjortbror#1

Är det sant? :OOoooooOOOooO! Fasen vad synd att vi inte har samma storlek då, då hade jag köpt dem av dig! Jag hittade dem på Scorett idag, jag tyckte inte att de var obekväma, å andra sidan provade jag dem ju bara runt i affären, inte precis en krogkväll, HEHE. Men jag vill ha dem ändå :O Fast 37 dåååeh.

2011-07-16 @ 17:14:27
URL: http://broderhjort.blogg.se/
Postat av: Jessie

De.Var.Snygga. Jag känner att hejdlöst behov efter att bege mig och spendera pengar på underbara dyrgripar...

2011-07-17 @ 12:33:09
Postat av: Brothah HjÅrt!

Så. Himla. Snygga. Ja. Haha, vad har du för strl? Vi kan ha delad vårdnad? ;)

2011-07-17 @ 23:31:09
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0