I am a festis.

Hejsan! :)
Jag surfade in här lite sent idag, men jag gottgör det med bilder. :)

Tidigare idag så gick Robin och jag ner på stan för lite ärenden. Vi bokade bl. a. frisörtider åt oss båda två, dock på olika salonger. Vi har våra egna olika favoriter. ;) Sedan bokade vi bord på en nice restaurang också, till Robins födelsedagsmiddag på torsdag. :)

På väg ner till stan tog jag ett par bilder på Skönsberg, vår stadsdel som nu för tiden är ett rivningsprojekt. Vi ska ju ge plats åt nya E4:an. Bron som skall gå över hela Sundsvallsfjärden, you know. Vilket är mycket bra, så slipper E4:an gå igenom centrala stan. :) I vilket fall, så rivs många byggnader här nu, de får så lov att flytta på sig.




Jag gillar hur de har sparat plastväxterna. ;)

Sedan tog vi bussen hem, då vi skulle skynda oss tillbaka. Vi kom på att vi måste handla tårtingredienser och kakor till Robins birthday imorgon. Det är jag som agerar sockerbagare, mer info i nästa inlägg. :)


Min favoritfestis på bussen. I am a festis. :)

Vi insåg också att restaurangen Viktoria har stängt? Alltså va? Nu är där någon restaurang som heter Opus? Vi kikade på menyn och de hade typ 2 förrätter, 3 varmrätter och 2 efterrätter. Inte okej. Någon som vet vad som hände med kära Viktoria? :(

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: da hjortbroder

Victoria fick lägga ner pga skattefusk typ, dambendjur, bästa restaurangen vareju:(

2011-07-05 @ 21:46:10
Postat av: Broderhjoooooooooooort

Nej men damben! D: Vad tråkigt! De var ju suveräna! :(:( Tur att Norrlandskällaren och Stekhuset finns då. :)

2011-07-05 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0