Regnskogsdusch.

Hej alla!
Här sitter jag, med ett hår som luktar som Himlabadets regnskogsdusch. Eller upplevelsedusch. Älskar den. Den och ångbastun. Lovely! Jag var nämligen där med min kära mormor idag! :) Sedan åkte vi till IKEA och köpte Antonius. Mormor ville ha Antonius i garderoben. Vi har också en Antonius i garderoben. Han trivs där. :)

Nu är jag i alla fall hemma och har marinerat fläskkotletter som ska ätas med pommes frites och bea-sås. Gött-mos! :D

Julfint har vi gjort det också, här har ni bevis:


Med en luddig cameffekt. Lite luddigt, sådär.

Ser ni? Vi har julgardiner, ljusstakar och en vacker hyacint. Den är blå och jag har gjort ett fint arrangemang till den. Den trivs så bra att den på ett par dagar har dubblat i storlek. Gröna fingrar, johoja tackarrr ja!

Nu skall jag dra mig tillbaka och längta till middagen... Mmm... Simma lugnt, hörrni!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0