Pankisar.

God kväll!
Dagens middag skulle bli pannkakor. Vad tror ni hände då? Så fort man ska vara husmanskost:ig och ekonomisk och bara använda saker man redan har hemma så skall det såklart skita sig i det blå skåpet. Pannkakorna blev helt misslyckade! De fick samma konsistens som mannagrynsgröt, helt fel alltså. De brände också på något konstigt sätt fast i teflonpannan. Detta är konstigt, för jag använde samma recept som sist, och då blev det jättebra. Nåväl, det blev alltså ingen riktig middag tyvärr. Man fick skramla ihop sina småslantar och ta en mosbricka på macken. Japp, där har ni min glamourösa vardag. Riktigt lyxigt att äta ute TVÅ gånger på en dag. Det blev nämligen en Subwaymacka till lunch då vi var nere på stan.

Det här är jag när jag ska till att äta en Subwaymacka:



Nu till extremt goda nyheter! Sundsvall, Norrlands huvudstad (haha, va?) skall till våren få New Yorker! :D Vi förlorade Zara, tyvärr, men nu i Zaras ställe kommer alltså New Yorker, i Zaras gamla lokaler! Definitivt något att se fram emot! :D Då skall man jaga snygga jackor, hade jag tänkt. :)

Nu ska jag slunga i mig resten av min pepsi från kvällens festmåltid och jäsa ner i soffan. Imorgon under dagen åker jag hem till mamma och pappa över julen. Då ska det byggas snölyktor och en massa andra utomhusaktiviteter som att mata rådjur. :) Det är synd att jag inte kan fira jul med Robin också, men så är det ju med familjer på helt olika orter. Nåväl, vi har ju vår egen julafton några dagar senare. :)

Simma lugnt!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0