Hola!

God kväll!
Eftersom jag själv inte har så mycket att bidra med på senaste tiden så kan jag ju tipsa om en av mina favoritbloggar! :D

Hanna Montazami

Vilken liten inspirationskälla! Hon är sjukt snygg, och hennes stil likaså. Henne skulle man verkligen vilja ha med sig på en shoppingrunda! Jag menar, titta bara!



Ja, hörrni, vad säger man? Här ligger man i lä. Kolla in henne vettja: http://carolinesmode.com/hanna/

Jag och mamma bakade härliga pepparkakor när jag var hemma sist, men såklart hade jag inte med mig kameran. Det var synd, för de bekläddes med grön kristyr, väldigt grön. De blev coola och goda ska ni veta. Nåväl, snart är det dags att sova, en annan ska ju upp och jobba imorgon. Gooooood night!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0