Faux.

Goddagens!
Idag har jag och min kära prins slagits med resten av Sundsvalls befolkning i affärerna. Vi var först nere i centrala stan, där det var lugnt och skönt, jämfört med Birsta, dit vi åkte sedan. Det var mer människor än vanligt i stan, men i Birsta var resten, som väntat. Jag hade ju tänkt att jag skulle hitta någon slags nyårsblåsa, men icke. Jag är så himla sugen på en lång svart kjol i genomskinligt tyg, med en glittrig/fabulös top till. Sådant finns såklart inte, bara en massa sammetsklänningar och korsetter. Nej tack.

MEN DAGMAR SLUTA HÄRJA MED TVSÄNDNINGARNA!!!!!!!! Okej, ja, jag tittar på TV samtidigt.

Nåväl, vad sa jag nu? Ja, nyårsoutfit ja. Det fanns inget sådant för mig. Istället handlade jag mycket småsaker jag hade slut på, exempelvis mina ansikskrämer och toplack till naglisarna. En härlig sweatshirt från BIK BOK fick också följa med hem. Jag har spanat in den tidigare, och nu var den på rea. :) Man har väl känn för sådant! ;) Inne på Cubus fyndade jag en jättesöt T-shirt med en bebispingvin på, en luddig klarröd tröja samt underwear, härligt! :D Jag passade också på att förnya mitt medlemsskap på The Body Shop och köpte mig en body lotion med cocosdoft. :)

Anyway, idag, i stormens vindar, hade jag på mig min fina "faux fur" (om vi ska vara internationella, annars fuskpäls.) tubhalsduk som jag fick av bästa mormor i julklapp! :D Visst är den fancy? :)



Det blir en sen middag idag, då Robin inte kommer hem förrän efter klockan åtta, skulle jag tro. Vad vi ska äta är en annan fråga, haha! Ha det så gött, little hjorts!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0