Dagens 'fit

Goddag!

Idag sov jag, inte lika länge som igår, men länge. Till 12. Det är den där nedrans dåligt-väder-dvalan, alltså. Då Robin kom hem fick jag så lov att stiga upp och göra något. Robin ville åka till IKEA och inhandla ett laptopbord, ett likadant som jag köpte. Tyvärr hade de slut på de helvita, så han köpte ett svart, likadant som jag. Det tycker jag inte om, jag var ju först! :O Vilken härmapa alltså... ;) De hade dock en annan färg; röd med vita prickar... Hahaha, Robin ville inte ha ett sådant, han tyckte att det var omanligt??? Haha, jag förstår inte varför... Vad pratar han om? Haha! ;D

Nåväl, detta hade jag i alla fall på mig:





Casual som bara den!
Folk brukar undra när jag har den här tischan, vad det är för något. Det är helt enkelt en Mini Disaster Thing. En liten katastrofsak. Love it! Jag hittade den på Vero Moda (tror jag) för ett par år sedan. Brallsen är från H&M, och så ett par Converse på det. Äkta vara.

Jag får be om ursäkt för att bilderna är sådär halvdana, men Robin hade bråttom. Byxorna ser förresten ut lite som chinos; det är det inte. In fact, är de ett par tajtare samt ankellånga byxor. Jag beställde dem från senaste H&Mkatalogen, strolek 36. Det visar sig att det är för stort, de är alltså för stora i benen, samt för långa. Det är inte konstigt att de är lite långa i benen, jag är ju kort. Jaja, jag behåller de i storlek 36, då jag är rädd att storlek 34 är lite liten i midjan. Jag får inte över en del av mina strl 34 midjekjolar över höfterna längre. Jag har, så att säga, "växt ur dem". Och med det menar jag såklart "gått upp i vikt". Hehe, alltid lika roligt. NÅVÄL, poängen är att jag gillar dem lite pösigare. Det blir casual. Typ chinos, utan att de är det. Ja, det var allt.

Nu skall jag bara vänta på att Robin kommer hem igen. Kanske komma på något att laga som en sen middag till oss, då han inte kommer tillbaka förrän efter klockan nio. Några förslag?

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0