Söndag.

Hola, här sitter jag och lyssnar på The Cardigans!
Imorse gick jag upp tidigt och gjorde mig klar för jobbet som vanligt. Jobbade, och åkte hem. Sedan hände dock något som inte brukar hända på söndagar; jag åkte till skolan (???) :o
Oj, vad hände där? -tänker ni. Jag var tvungen att åka dit och montera mina bilder till utställningen. Jag tyckte det skulle vara skönt att ha det gjort så jag bara kan hänga dem imorgon. Det vankas vernissage klockan 17.30, kom till Fotomuséet då vettja! :D
Som tur var hade jag Magda med mig som hjälpte mig! :D Tackis! :D:D:D

Nu sitter jag här med en godispåse och pysslar med mina naglar. :) Det är en passande söndagsaktivitet tycker jag. :)

Nej hörrni, ha det gött!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0