Skorgasm!

Åh, idag fick jag en äkta "skorgasm". Ett ord jag hittat på. Ni vet, då man får syn på ett par skor som ger ett sådant ha-begär att det kan liknas vid en orgasm. En orgasm av skor; en skorgasm!

Dessa gav då mig en skorgasm, och skall beställas snarast möjligt:



ÅÅÅÅH, vad funky! Let's go to Funkytown, liksom! :D

I övrigt så rullar det äntligen på med utställningen. Idag var alla tvugna att jobba tillsammans, och då går det framåt. Om alla ändå hade kunnat samarbeta från första början, ja då hade vi inte haft dessa problem vi har nu. JAG har i alla fall gjort mitt jobb exemplariskt. Inga fel på mina bilder, de var i exakt rätt mått och allt. Stolt.
Så nu kan jag med gott samvete sätta mig ner med ett paket ballerina kladdkaka och titta på mina skor.

Peace&Love!

/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0