Jag får be om ursäkt...

För kass uppdatering. Dock har jag en förklaring; Jag har tagit ledigt. Inte egentligen men jag har ju helg. Det är den första helgen på länge som jag faktiskt får ha för mig själv och göra som jag vill. Därför sammanfattar jag mina sysselsättningar med några ord: Sömn, pizza, the sims, popcornkrydda och balkong.

Men vet ni vad? Nu tänkte jag faktiskt resa mig ur soffan och gå ut och fota! :D Jag älskar ju att fota då det är på eget initiativ. Annars kan man ju tro att jag har fått nog av det då det varit så mycket med skolan på senaste tiden. Nu ska jag däremot bege mig ut själv och följa mina visioner. :) Jag får hålla hårt i hatten, för det blåser halv storm. Annars mycket fint väder med vackert ljus, så jag tänkte ta tillvara på just det.

Robin gav sig alldeles nyss iväg till sina polare, så jag blev ensam med katterna. Och katterna är inte mycket sällskap just nu, de ligger mest och steker på balkongen. Där störs man inte av blåsten, för den är ju inglasad. Nice!

Jag kan ju gottgöra bristen på bilder och intressanta saker med att dra ihop ett bildinlägg senare då jag varit ute och fotat. Där har ni något att se fram emot! :)

Nu ska jag borsta gaddarna och ta på mig några paltor.

Ha det gött!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0