Dömp!

Idag tänker jag dömpa något som vanligtvis rubbar hela mitt flow i vardagen.
Om ni inte märkt det så har jag infört en ny kategori här i bloggen, jag kallar den för Pömp/Dömp. Kommer ursprungligen ifrån uttryk sådana som "Tömma och glömma", "Pumpa och dumpa" samt Axels egna "Spruta och kuta".

Idag så vill jag dömpa liveversioner på låtar på youtube.
Tänk dig scenariot: Du sitter vid datorn, spotify funkar inte och du använder dig av Youtube. Du söker runt på dina favoritlåtar (t. ex. Nixon med Tiger Lou), och det enda som kommer upp är en himla massa liveversioner av låten. Vad är det ens? Varför skulle man vilja sitta och lyssna på det? Det är ju sämst.

Liveversioner på låtar på youtube är DÖMPAD!

Har även gjort en logga till Dömp:




Peace&Love!

/ El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Emanuel

Du lyssnar på fel musik Petra. Riktig musik e bra live! ;)

2011-04-04 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0