Ändrade planer.

Yes, ändrade planer! Istället för att stanna på skolan, get this, så åkte jag hem istället! Jag åkte hem, drog med mig mitt täcke och lade mig i soffan och glodde på TV. Tills jag somnade. Det var väl behövligt.
Foto och Journalistklassen led idag av det syndrom jag har döpt till "trötthets-baksmälla". Då man p.g.a sömnbrist och utmattning får samma symptom som en baksmälla, fast man inte druckit. Detta berodde då på vernissagen igår. Dock helt klart värt det, men man blir ju lite mör.

Så istället för en knäpp Photoboothbild får ni nöja er med en bild som jag tog under en skoluppgift då vi skulle göra ett personporträtt på oss själva.


I like it, det är då jag i spegeln på min puderdosa. Fiffigt sådär, som jag är.

Jag ser fram emot min sovmorgon imorgon också. Ska bli skönt. Sömn är bra.
Ha nu en trevlig tisdagskväll. TJINGELING!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0