Skola

God morgon alla glada! :)
Nu sitter jag på skolan för en heldag med foto. Det känns härligt, inte minst för att skrivaren fungerar (!) Det är en sensation! ;) Vanligtvis får man sitta i flera timmar om man ska försöka få ut sina bilder, då skrivaren brukar krångla jämt. Dock tror jag att den är på himla gott humör idag, jag får nog gå och ge den en bamsekram och tacka den så mycket. :) Perhaps kanske till och med bjuda den på en kopp kaffe. ;) Trevliga tider! :D
På min skola är det Macdatorer, som jag var helt ovana vid innan jag började förra året, men jag vande mig ganska snabbt, och nu tycker jag om den faktiskt. Med anledning av detta tänkte jag att dagens lista skulle handla om just Mac.
5 anledningar till att gilla Mac:

Plats nummer 5: I menyerna funkar de i princip likadant som PC, så man slipper vara helt vilse. ;)

Plats nummer 4: Stora, fina skärmar med klar bild.

Plats nummer 3: Då den 'tänker' kommer det upp en gullig liten "badboll", som min lärare kallar det. ^^ Och det är roligare än ett timglas/hjul.

Plats numer 2: Det är bara en del, dvs, inte en separat skärm och hårddisk, utan de är en och samma. :)

Plats nummer 1: De har Photo Booth! :D

För att hylla det, kommer nu en liten snabb photo booth-bild på mig och min älskade halsduk som jag tidigare skrivit om. ;)



Ha en jättebra dag, det ska jag ha! :D
Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0