Jag får be så mycket om ursäkt

För frånvaron. Det har varit lite hektiskt den senaste tiden, så ni får ursäkta. :)

Den största anledningen till att jag varit upptagen är att jag har börjat i skolan igen! Jag var på besök, och då blev jag rekryterad! ;D De ville alltså att jag skulle börja igen, på journalistlinjen. De tycker att jag skulle platsa perfekt där, men saken är den att journalistik intresserar mig inte. Det skulle vara fotodelen då, men att uthärda ett helt år med journalistik bara för lite foto kändes inte helt okej. Därför föreslog rektorn att jag kunde, om jag ville, gå foto i år igen, men läsa foto B detta år, samt matematik. Det kändes bättre, för foto älskar jag ju, så jag slog till på det. Jag trivs ju jättebra på skolan, och nu i år går det en himla massa trevligt folk där. :)

Men nu över till något annat! Nya höstkatalogen från H&M kom nyss ut, och jag förälskade mig i en helmysig tröja ^^


En riktig snygging måste jag säga! :) Den skall absolut beställas!

I övrigt går det bra med hår-sparandet, min hästsvans växer på. :)

Imorgon är det foto hela långa dagen på skolan, så vi får vl se om det åker upp några bilder därifrån inom den närmsta tiden.

Tills dess får ni ha det bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0