Hurtbulle!

Hejsan alla glada! :)
Idag på skolan hade jag bara matte, så resten av förmiddagen spenderade jag med att göra mina fotouppgifter. Tillsammans med Maria och Ivan åkte vi först till Byforsen för att sedan gå bort till Vikbron, som ligger ungefär 2 km bort. Det var en riktigt mysig prommis genom en höstgul Norrlandsskog. ^^ Kan det bli bättre? Det skulle ju varit om jag hade haft en kaffetermos med mig.. Hm.

Jag tänkte mest dela med mig av ett par bilder som Ivan tog på mig.


Maria och Ivan tvingade ut mig på den där smala "bjälken", som var mycket ostadig! Men, vad gör man inte för konsten?


Till slut blev det lite väääl ostadigt, och jag hoppade tillbaka till bryggan igen. ^^
Jag kan ju informera om min outfit i alla fall:
Jacka: H&M
Kjol: H&M (min nya)
Stövlar: Eurosko
Under jackan har jag en svart långärmad tröja från Cubus, samt en söt kanin-brosch från Ur&Penn (Tror jag ;o)


Maria satt till vänster om mig, så jag fick solen i ögonen då jag pratade med henne. ^^'




Hoppas alla haft en trevlig dag i solskenet! :)


Peace&Love!
/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0