Om att prata med en katt...

Detta fenomen kan vara tämligen givande, då det alltid får en på gott humör fastän svaren oftast brukar vara desamma.

Exempel på detta:

Jag: - Hej Chili! :D
Chili (katt): - MRAA! :D
Jag: - Är det bra med dig?
Chili: - MRA! :D
Jag: - Vill du komma och kolla på film med mig?
Chili: - MRA! :D

<--- Ja, ni ser ju själva.

Denna katt är sannerligen speciell, NOT ONLY är han Harry Potter i form av en liten katt (titta bara på märket i hans panna), men han är dessutom inte renrasig katt, har jag och min pojkvän kommit fram till. Vi har då fastställt att han är en "Squirrel Lemur Puppy Cat". Han är dels ekorre eftersom han har en spinkig beige kropp, lemur eftersom han har en onaturligt lång svans som är randig, samt delvis hund eftersom han viftar frekvent på denna långa svans, plus att han glufsar i sig maten som en girig hund.

För övrigt brukar pratstunderna efter ett tag gå över i att han blir helt sönderbuffad, nersnorad och slipad (slickad) samt att man kan tro att man fått akupunktur över hela kroppen (dock är det bara från hans klor då han mjölktrampar).

Men, över till dagens lista som idag handlar om, ska vi säga, omtänksamma gester. Var så goda:

5 tecken på att din pojkvän älskar dig:

Plats nummer 5: Han tar hand om alla dina löjliga Facebookspel då du inte är där och inte har tillgång till en dator.

Plats nummer 4: Han vet exakt hur du vill ha dina sockerbitar till ditt te (3 stycken i koppen och en på sidan om).

Plats nummer 3: När ni köper godis tar han en extra påse och fyller den med enbart lakritsgodisar som han vill ha, så att det inte ska komma lakritssalt på dina godisar.

Plats nummer 2: Han går upp och matar katterna klockan 8 på morgonen, så att du ska få sova några timmar till.

Plats nummer 1: Han går och köper en pizza som ni ska dela på, som har banan på sig, något som han verkligen inte gillar, bara för att han vet att du älskar det.


Där har ni det, tack och hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0