Just being myself...

Ja men hej på er.
Idag är jag bara mig själv.



El hjorto klanto har HJORT det igen. Hehe. De som känner mig vet att jag är så himla klantig så det finns inte! Det är otroligt att jag inte skadade någon utrustning på fotoutbildningen. Helt otroligt. Nåväl, den här hjorten skulle helt enkelt bara slänga ihop ett gäng maränger av äggvitorna som blev över efter att vi lagat Carbonara till middag. Hur långt kommer jag? - Ska ställa ner bunken på bordet och koppla in elvispen. På väg till bordet råkar jag slå i bunken i en stolsrygg och tappar hela bunken på mattan. Superrrrduperrr. Då var det bara att skrubba matta och golv då. Så det blev inga maränger, typiskt!

Annars då? Jag har äntligen fått återvända till gymmet, efter att jag varit sjuk i flera veckor, och sedan bli Harry Potter. Jag är fortfarande Harry Potter, men det läker fint! :) Jag beställde ett par coola jeansshorts från H&M också, ni kan få se dem om ni vill. :)

Nu ska jag dra mig tillbaka i soffan med min träningsvärkmage och chilla bulle.

Simma lugnt!
/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Jessie

Chilla bulle!! Kan vara världens bästa uttryck. Och inget, INGET!, kan gå fel när man chillar bulle :)

2012-03-08 @ 01:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0