Sankt Valentin.

Idag uppmärksammar vi tydligen Sankt Valentin. Google och Wikipedia har upplyst mig om det. Nåväl, nog om det. Varken jag eller Robin är en firare av Alla hjärtans dag. Vi gillar dock geléhjärtan, så de äter vi.
Skam på mig som inte har uppdaterat på... en lång tid. Jag har faktiskt varit rejält förkyld och spenderat min tid med att snyta mig. Det är en rätt okej ursäkt, tycker jag. Nu är jag i alla fall på bättringsvägen, och hoppas att snart kunna 1) Kicka bort mitt sockerberoende lite och 2) återgå till gymmandet när jag är helt friskt.

Just nu testar jag en löjlig teori jag såg på TV för rätt längesedan. Det går ut på att tackla sitt sötbegär genom att dricka ett glas vatten och vänta 15 minuter, sedan ska det vara borta. Nja, asken med geléhjärtan ser fortfarande mycket frestande ut, men jag har i alla fall ätit en banan. Pluspoäng till mig.

I övrigt har jag ett viktigt meddelande att upplysa er om. Våra katter är nu Brittiska adelsmän. Ja, ni hörde rätt. Jag givit dem adliga titlar. Det blev liksom bara så.


Sir Chili Bili of Kensington.


Sir Yuki Buki of Yorkshire.

Där har ni kungligheterna. :) I egen hög, sovande person. :) Nu ska jag återgå till mitt multitaskande som består av att läsa min bok, titta på webbTV och titta på ordinära TV:n. :)

Glad alla Hjortarsdag allihopa! :D:D:D Hjort on!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0