Kylan.

Hej!
Nu jäklansss är det kallt! -20 grader, härliga tider! Näsan fryser ihop och man dregglar nästan av kyla. Mysigt! Fortfarande är det dock inte lika kallt som förra vintern, när vi hade -30 grader flera veckor i streck.
Jag var nere på stan en sväng och var då tvungen att färdas en längre sträcka i kylan. Det var inte okej. Nu sitter jag som tur är varmt och skönt i soffan och tittar på TV. Om en stund skall jag göra mig en kopp te, det sitter aldrig fel. Vi fick förresten en sådan där bänkdiskmaskin i julas, och den är äntligen ikopplad! :D Vilken lyx! Det går visserligen inte in så jättemycket i den, och de tallrikar vi använder mest är för stora, så de går inte in. :( Men det är ju en himla lyx med rejält bantad disk! :D



Ikväll börjar ju Melodifestivalen, det måste man ju se. Det ska bli "intressant" att höra Sean Banans låt. Pinsamt att han ska inleda det hela. Jag läste i tidningen att hans bidrag var först. Oj, oj, oj. Roligt dock att Gina Dirawi (AnaGina) är en av programledarna! :D Hon är ju förbannat rolig! :D Nej, nu ska jag dra mig tillbaka. Jag ber om ursäkt för dålig och tråkig uppdatering, jag har gått in i någon form av vinterdvala.

Simma lugnt!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0