Fettisdag!

Hej! :D
Idag är det ju Fettisdagen, och jag och Robin gjorde semlor, dagen till ära! :) Vi brukar alltid köpa helt färdiga semlor, men nu kände jag för att bygga ihop dem själva. :) Därför köpte vi färdiga bullar (jag har hört att de lätt blir torra om man bakar dem själv), mandelmassa och vispgrädde. Här är resultatet:



OBS, ej spraygrädde. Det är ju inte särskilt gott... Nåväl, de blev i alla fall hur goda som helst!

Vi åt två stycken var, och nu är det fyra stycken kvar i kylskåpet också. Ojojoj, hur ska vi orka äta upp dem? Det får nog komma någon och hjälpa oss! ;)

Annars då? Hur är det med er? Själv hoppades jag att kunna gå tillbaka till gymmet den här veckan, men hittils har det inte känts bra. Jag är fortfarande snorig och har lite hosta. Jag håller tummarna på att jag kan gymma på torsdag! :)

Tills vidare; simma lugnt!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0