Hej och hå.

Rolig rubrik, japp!
Hej igen! Vi har överlevt denna påskhelg utan bestående men av allt godis! Helt otroligt! Oj, vad gott det var med påskmaten också, förresten. Silljäklar, ägg, ochalltdetdär. Mums!

Katterna fick vara utomhus igen, i solen dessutom! Solen valde ju att skina igår, så det var riktigt skönt ute. :) Det var roligt att se hur katterna lekte, på riktigt liksom. De sprang som dårar fram och tillbaka över gräsmattorna, klättrade i träd och brottades med varandra.

Såååå, nu då? Jag är hungrig! I bilen när vi nästan var hemma så sa Robin "Åh, vad sugen jag blev på Asienmästaren nu..." AAAAAAAAAAAAAAAAH! Var han tvungen? Nu är jag jättehungrig och vill ha kinamat. Vi ska gå bort dit senare och äta, men jag är hungrig nu! Typsiskt. Nåväl. I sinom tid. In due time. Om man säger.

Ja, men glad påsk på er, mina små kycklingar! Kom ihåg att alltid le SÅHÄR stort:



:)))
Simma lugnt!

/El Hjorto Påsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0