Vad är upp?

Hejsan!

Ursäkta dålig uppdatering, men det har faktiskt inte hänt något speciellt på senaste. Jag har inte haft något särskilt på mig för den delen heller. Så nu ville jag bara titta in och säga hej, och visa att jag fortfarande vill uppdatera. :)

Idag var vi åtminstone på Hudiksvalls marknad. Jag köpte ett jättefint stort örhänge. Jag ska visa det nästa gång jag ska använda det. :) Jag köpte också engelska kolor... Så gott! :D

Egentligen skulle jag denna kväll åka till Fränsta för en Ålsta-reunion, men det blev inställt i sista sekund. Too bad! Jag som hade valt ut en outfit och allt. Det är okej dock, jag slapp ju stressa ifrån Hudik.

En sak till bara, jag har träningsvärk! Igår började jag nämligen på Aikido. Underbart med hårdträning. Jag kommer bli biffig på nolltid! :D

Nåväl, det var det.
Här är i alla fall jag. Med glasögonen på. De som jag egentligen alltid ska ha när jag tittar på skärmar eller TV. Bågarna är Dolce&Gabbana, fancy that.


Jag vet inte varför jag ser så skelögd och förvånad ut, men det är nog bra.

Hoppas ni har det bra därute, tjing!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0