Dagens 'fit

Solsken!
Idag är det en strålande dag med solsken och värme! :D Ja, värme för att vara september alltså. Därför kunde man ha shorts på sig, med bara ett par tunna strumpbyxor under. Så det hade jag på mig. Ingen jacka behövde man heller! :)


Serious face.





Yeah!
Tröjan är en gammal goding från JC.
Jeansshortsen är mina älsklingar från H&M.
Bootsen är de nya från Eurosko.

:)

Vi var nere på stan en sväng och strosade runt, då gick brandlarmet i gallerian. Oops. Sedan var hela stan fylld med brand- och polisbilar. Det verkade gå bra dock, för efter en stund fick man gå in i gallerian igen. :) Bra det, för den här staden har ju inte brunnit tillräckligt. Jisses.

Till middag blir det korv stroganoff, om falukorven vill tina snart, hehe. :) Jag är väldigt sugen att stilla min hunger med påsen med solchips som ligger på vardagsrumsbordet.... Det vore gott. Nej, det får vänta tills ikväll. Robin ville se på Forrest Gump, så det blir att titta på den ikväll och äta chips med dip. :) Det blir skönt det.

Hoppas att ni också kunnat njuta av solskenet idag.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0