Dagens 'fit

Ohyeah, nu kör vi igen!
Jag vet ju att det finns så många insprationssökare där ute, så här har ni en källa att hämta ifrån! ;D
Såhär såg jag ut idag:




SuperHjorten, ni kan sova tryggt om nätterna...


Min fräscha frippe som jag raffsade ihop imorse. Fancy that!


Här har vi dem också, de nya skorna! Jag valde att behålla dem, för de är inte osköna! Lagom liten klack och himla fräcka. Dragkedja och läderrem. Jag gillar dem skarpt. :) En femhundring på Eurosko. Helt värt det! :)

Nu är det nog dags att sova tror jag. Imorgon ska jag ta en härlig sovmorgon! Det var ett tag sedan nu, och jag hoppas på att sova bort förkylningen inatt.

P.S. Subway öppnade åter i Sundsvall idag, så vi avnjöt en delikat lunch! :D Åh, som jag har saknat denna underbara matkedja! :)

Då får jag önska er en god natt i regnet (om ni också har det med er). Tjing!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0