107 riksdaler för fem köttbitar.

Japp, det betalade vi idag för kalvkotletter. Jag vet att det kommer att vara värt det. Så himla gott kött? Bara man slipper tänka på små söta kalvisar... :( NÅVÄL, det blir lammkotletter med kantarellsås till middag ikväll. DET ser jag fram emot!

Det följade är inte det bästa som händer i mitt liv just nu:
1. Pärlan är trasig. Min kära bil! Den står där den står. Batteriet är dött, och eventuellt även bränslepumpen. D: ! Idag har vi rullat den till en annan parkeringsruta. Den är tyvärr strandad på en 24H-parkering här utanför, och jag är rädd att få P-böter om jag inte flyttar den. Sällan, dock ibland, kommer Qpark och lappar här, vill inte chansa. Jobbigt att rulla bilen, men det gick med Emanuels hjälp. Fint det!

2. Vi behöver en ny dammsugare. Den befintliga har fallit isär, bokstavligen. Slangen faller av hela tiden, munstycket likaså för fästet är trasigt. Dessutom är den sista dammsugarpåsen vi hade nu full, och vi har inte hittat nya. Jättekul. Verkligen.

Men strunta i det, det löser sig! :) Här har ni mig, det gör alla gladare!


Vad tycker ni om min mustasch? Snyggt va? Right on!

Nu ska jag dra mig tillbaka och dricka något. Någon dryck. Lättdryck tror jag. Det är gott det!
Förlåt för dåliga uppdateringar, men det är väl bättre än inga alls, antar jag.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Oscar Miester!

DRICK VIN!

2011-09-12 @ 21:24:23
URL: http://boggey-obm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0