Studerar mig själv.

God kväll!
Idag har jag studerat mig själv. Jag köpte igår en bok i en serie om Zodiac-tecknen. Stjärntecknen alltså, soltecknen. Jag köpte såklart den för Vädurar, eftersom jag är vädur. Chockerande va? Nåväl, så idag har jag studerat mig själv. Jag har läst om mina bra och dåliga egenskaper. Jag tyckte inte att boken stämde helt, den sa att vädurar är extremt tävlingsinriktade och själviska. Det kan jag inte riktigt hålla med om. Å andra sidan så stämmer nog inte boken in 100% på någon vädur. Jag tror att en del av vem man är även utgörs av uppfostran, miljö (omgivning alltså) och liknande saker. Den stämde dock bra i övrigt tyckte jag. Förutom att min favoritfärg skulle vara blå eller röd. Alla färger är min favoritfärg, men om jag måste välja så är det grön.

Det är väldigt intressant läsning i alla fall. Jag ska inte för allt i världen komma överens med en kräfta. Robin är kräfta, haha! :D Det var liksom vilket annat tecken som helst, bara inte kräfta! Så ja, man får väl ta det med en nypa salt. :) I vilket fall tyker jag att astrologi är väldigt intressant. :) Jag tänker köpa alla böcker i serien, och plugga på alla stjärntecken, en rolig samling att ha. :)


Här har ni mig, se så mäktig jag är! :D Passarey för mina mäktiga hoooorn! :D

Ikväll tänkte jag nog inte sitta upp så onödigt länge, även om jag har sovmorgon imorgon. Har absolut ingenting att göra, bara ströva runt här hemma i skogen. Mamma och pappa jobbar ju, så det blir jag och min kamera, perhaps. :) Jag fick förresten en kallelse från Arbetsförmedlingen om möte med en jobbcoach, äntligen! :D Skönt, nu kan jag få sitta ner och förklara min situation för någon som lyssnar. Jag hoppas hon tänkte lyssna på mig i alla fall, men man vet ju aldrig.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, sov gott!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0