Jag slår till igen...

Goddag!
Jag har Hjort det igen, en typiskt "Petra" har jag gjort idag. Jag hade klockan ställd på 8, så att man kan snooza en stund och sedan kliva upp i bra tid. Tror ni inte att när klockan ringer så lyckas jag trycka på alarm off-knappen (som är pytteliten) istället för snooze-knappen (som för övrigt är jättestor)! I mitt omtöcknade sömniga tillstånd tänkte jag "undrar om jag råkade trycka på fel knapp nu", men det tog någon sekund sedan somnade jag om igen. Vaknade, det gjorde då klockan nästan var halv tolv. Jättebra! Nog för att jag egentligen inte behövde kliva upp tidigt, men man vill ju inte sova bort halva dagen mitt i veckan.

Så, där har ni det, min klantiga natur har gjort det igen. Det är tur att jag gör det på ett charmigt sätt, så att ni gillar mig ändå.


Great job! Hur lyckas man?

Nåväl, ingen större skada skedd. Nu ska jag bara göra mig klar och sedan åka in till stan. På vägen ska jag hämta ut den stora oversizetröjan från H&M som kommit. :)

Hoppas ni får en bra dag!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0