Dagens 'fit

What's up?

Idag har jag varit med mami på stan och inhandlat lite hemliga julklappar. Det skall börjas i tid, medan det är billigt i butikerna! Tipz! Vi fikade också Afternoon tea på Charm, det var nice!

Såhär såg jag i alla fall ut idag, mitt i höstblåsten!


Lovar att jag har hår... Det sitter bara i en stram knut... He..hehehe..




Knästrumpor och bootsen! Så mysigt!


Min man är så stilig i sin höstjacka! JAG vill ha den.

Nu måste jag dra mig tillbaka och fundera ut vad tusan man ska hitta på som middag idag... Något gott...

Peace&Love!

/EL Hjorto


Kommentarer
Postat av: Göran

Din pojkvän ser ut att heta Göran. Även jag heter Göran.

2011-10-10 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0