Murphys lag...

Hej!
Känner ni till Murphys lag? Att allt som kan gå fel, går fel.
Själv är jag fullt medveten om denna lag, eftersom det ofta händer mig. Jag är en olycksfågel, om ni inte redan förstått det. Nåväl, vi ska inte klaga; bara informera.

Med glädje i sinnet har jag de senaste dagarna blivit mycket bättre, och jag trodde till och med att jag skulle kunna vara med på Aikidoträningen på torsdag. Detta kommer tyvärr inte att hända då jag imorse sträckte andra sidan av ryggen. Ha.. Ha.. Ha... Jag stod i köket och hostade, och sedan bara knäppte det till i ryggen, stramade till och sedan kom smärtan. Trillade ner på golvet och låg där i smärta i tio minuter innan jag lyckades ta mig upp. Robin var på jobbet så det var bara jag och två katter som stirrade på mig när jag låg där. Bra karl reder sig själv, även om det tar tio minuter. Japp, så nu får jag bara fortsätta att vara bästis med soffan och försöka kurera min rygg. Jag jobbade ju igår och det gick mycket bättre än jag trodde. Bara det blir bättre till på onsdag så att jag kan jobba då också. Här har vi verkligen inte råd att vara sjuka från jobbet inte!

Förresten, har första snön kommit, egentligen? Jag tycker nog inte det. Vissa delar av södra norrland fick några pyttiga flingor som direkt smälte bort. Men jag såg de ju inte ens! D: Hmm, egentligen har det snöat för första gången, men det finns inga spår av den kvar. För min del kan den få komma för att stanna nu, när det börjar nalkas advent. :) Det är ju ändå kallt nu, då kan vi lika gärna ha snö på marken. :) Så att man får börja åka lite pulka! :D


Här sitter jag i pulkbacken och garvar.


Alla kan lära av Magdas stenhårda skills! :D

Hoppas ni har det bra!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Maria O

Ja! I vinter måste vi åka pulka :D Och ha med oss varm oboy och mackor! Mums!

2011-11-22 @ 10:28:10
Postat av: Hj0rt!

Ja, det tycker jag absolut! Kanske till och med grilla en korv? :D

2011-11-22 @ 13:15:53
URL: http://broderhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0