Vad kan detta vara?

Va? Vad av detta? Ett paket? Till miiiiig?! 8D


Vad kan det innehålla?


En SKOkartong?!?! :D


Iiiiihihi, de har kommit! :D Yaaaay! :D


Mycket coola och snygga. Och höga! Hehe, jag förväntade mig att de skulle vara höga i och med att de har platå och sådär, men de var högre än jag tänkt mig, haha. :) Ingen fara, det är bara att gå. :)

Tyvärr </3 måste jag skicka tillbaka och byta dem. De var aningen för små, och då tar jag hellre en större storlek än att de ska klämma vid tårna. :) Så jag fick så lov att packa ner dem igen och nu är det bara att invänta att det andra paketet skall komma. Mja, det var väl mest det. Jag får önska er en trevlig söndagskväll!

Peace&Love!

/El Hjorto

(Ja, detta var då gårdagslvällens inlägg. Fjärde gången gillt. Bra blogg.se, verkligen bra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0