Ursäkt.

En ursäkt, för min tråkiga uppdatering idag. Jag satte mig en snabbis i datasalen, men pallade inte att plåta mig själv i någon knasig pose. Måndagssyndromet, tror jag att jag lider av idag. Försov mig imorse också, AJAJ! Har kommit in i en ond cirkel som går ut på att bli grovt sen på måndagar. Här snackar vi inte om några 10 minuter inte; utan här snackar vi om en halvtimme. Alltså. Inte. Okej. Jag ska börja ställa dubbla larm. Både klockradion och mobilen. Då kanske det blir ordning på torpet.

Men åh, jag fick massa beröm för mina coola nya strumpbyxor och söta halsband idag, det var nice! :) Sånt gör mig alltid glad, kul när folk uppskattar ens stil :)

I övrigt är jag våldsamt sugen på Toblerone! Våldsamt! Jag skulle ha köpt det på Tax-free:n, men jag blev snål. Tänkte att jag köper presenter till nära och kära istället och en parfym till mig själv. Nu ångrar jag mig. Mycket. Den person som ger mig en Toblerone ska jag kyssa, tror jag. Så sugen är jag. På Toblerone alltså, HEHEHE.

Typ såhär:



Farligt det där med chokladbegär. Någon genetisk brist i kvinnors DNA tror jag. Det är den där extra X-kromosomen... Nedrans va!

Imorgon, ska jag ta med Figaro till skolan så kan jag sitta och ladda upp lite Londonbilder perhaps? Det blir nice. Ha det gött!

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0