Resenären.

Hej. Det är jag som är resenären. London-fararen. Härligt!
London var underbart, finns ju knappast någonting som går upp emot Oxford street då det kommer till shopping. Primark är såklart ett absolut måste! :D Även New look plus alla olika affärer som säljer jättefina och fräcka smycken och accessoarer. :D Dorothy Perkins, Claires etc. :)

Jag förstår att ni har saknat mig och allt sådär, ni vet. Jag lovar att lägga upp bilder snarast, jag har dem på Figaro. Min laptop, alltså. Ett axplock av dem finns på facebook, men de kommer dyka upp här också. :) In time, grasshopper.

Oj, vad mina fötter har lidit dock. Vi gick flera mil om dagen, haha. x) Helt klart värt det, men ja, det gör ont. HEH.

ÅH, just det! Fick tag på min favoritparfym på Tax-free:n på Arlanda också. :) Diesel - Fuel for life, så luktar jag, HEHE.

Valborg var mycket nice också, Hjortmys med grillning i hamnen. Inte illa alls det! :) Om det säger vi såklart: Göttmos.

Imorgon ska jag försöka hinna med ett skol-inlägg. Med tillhörande Photoboothbild. Såklart.

Tills dess, adjö.

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0