Mer bilder från modevisningen.

Hello!

Här bjuppar jag på några fler bilder, ett par favoriter sådär, som jag redigerat idag. Enjoy! :)



























För övrigt så var jag och Robin på bio ikväll, vi såg Water for elephants. Den var bra, men sorglig. Jag tycker inte om sorgliga filmer, mår så dåligt av dem. Den slutade dock väl, tack och lov! Nu avslöjade jag det, men tja, filmer brukar ha ett gott slut. Har ni möjlighet borde ni ändå se den, för den var bra. Fast sorglig. Jag tycker inte om sorgliga filmer. Sorglig. Sorglig film. Sa jag att den var sorglig? Fast bra ? Mhm, vad bra att vi fick det utrett då.
Hehe, satt och kramade halvt ihjäl Robins hand under en väldigt jobbig scen i filmen. Vilken tur att jag har Robin, han är tålig han. Min klippa! Gulligull, snuttenutt och allt sånt där tjaffs. <3

Imorgon är det final i Eurovision Song Contest, missa icke! Om ni undrar vilken jag hejar på så är det Norge. Men OJDÅ! De gick visst inte vidare. För alla fick inte rösta. Vilket hyckleri! Bull-------------Shit, säger jag bara åt det. Så jag hejar alltså inte på någon imorgon. Bittert!

HABHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABAHABA!!!

Go Norge! Jag hoppas att Stella hittar in hit och ser detta. Oh, Stella, om jag hade kunnat hade jag röstat TONVIS på dig!

Jaaaamenee... Vi hörs då! Hare gött!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0