LONDON! :D

Hej alla glada! Nu sitter jag med Figaro i Tidningsrummet på skolan, och kollar igenom mina Londonbilder. Nu tänkte jag dela med mig av ett par stycken. :) Enjoy!


Hulken på Madame Tussauds.


Tower Bridge.


Vi bodde alldeles vid Kensington Gardens.


Duv-brygga.


Vackert.


ChillarN.


Hezt är bezt.


Jättegulligt matchande äldre par.


Tama ekorrar.


Den ädla hjorten fanns avbildad. Mycket härligt med lite internationell Hjort-power!


Buckingham Palace.


Wellington Arch.


De berömda telefonkioskerna.


Harry Potter-feeling.


Picadilly Circus.


Big Ben!


London eye!


Busig tjej i London eye!


No more pictures, please!


St. Pauls Cathedral.


Big Ben, London Eye och reflektion i bussfönstret. :)


En jättestor press-setup utanför Westminister Abbey, där bröllopet skulle ta plats.


Nya skor från New Look! :D

Sådär, nu har ni lite att kika på medan jag går på lunch. ;)

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0