Lite bilder på situationen.

God kväll!
Nu tänkte jag dela med mig av några bilder jag tog på odjuren. :)


Bebis med sina olika ögon. :) <-- Brunt. Blått. -->


Bebis och hans mamma Cher. :)


Nöjd herre av soffan.


Den andra vaktar balkongen.

Ja, så nu sitter vi här och väntar på att Robin ska komma hem så att vi får börja med middagen någon gång. Vi ska inviga vår härliga elgrill vi fick av min Papi! :D Det blir Fläskfilé och potatisgratäng. Mums!

Då vill jag önska er alla en härlig lördagkväll!

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hahahaha fin du är..xD är inte ett dugg fin när jag är nyvaken..xD hahahaha!

2011-05-08 @ 11:45:24
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0