Ingen Domedag.

Goddag!

Det är den s.k. Judgement Day, och ingenting hände. Åh, så konstigt. En riktig lågoddsare. HEHE. Jaaa, vad ska man säga? Amerikanare? Ännu en anledning till att mata stereotypen. Det börjar bli lite gammalt, tycker ni inte? Hysteriskt religiösa amerikanare som predikerar om Domedagen. Vi får se vad han nu har att säga. Till just detta tycker jag att vi kör en Dagens Lista, vilket jag inte gjort på ett bra tag nu. Så här har vi nu top 3 bortförklaringar som Harold Camping kommer att använda sig av då jorden inte gick under;

3. Han säger ingenting, och går under jorden.
2. "Gud har givit oss en ny chans!"
1. "Jag kanske räknade fel... Igen."

Japp, jag tror på någon av dessa. Vi får se vad som händer. ;)



Peace&Love, Forever!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0