Glassfrossa.

God kväll! :)

Jag skulle vilja meddela att idag har jag utfört en mycket viktig uppgift! :D Jag har varit med i glass-panelen och provat de nya glassarna! :D Det ska in i VK (Västra Kuriren, tidningen som skolans journalister ger ut). Med andra ord har jag ätit mycket glass idag. Mycket! :D Härliga tider! Strålande tider! :D Jag kan avslöja att favoriten var Filur, en mycket god isglass!
Jag tog såklart min uppgift med största allvar. Man måste vara helt opartisk, det är ingen lekstuga! ;D;D;D Höhö!

För att försöka visa denna glassfrossa tog jag fram en liten bild åt er:


Visserligen åt vi pinnglass, inte kulglass, men ändå. Jag tyckte den passade i alla fall! :D

Jag har hört det ryktas om att det kommer att komma upp bilder på facebook. Vi får väl se... :)

Nu ska jag ta helg, då jag är ledig imorgon. För övrigt ska jag vara hundvakt denna helg, det kommer säkerligen upp bilder på de små liven. Som inte alls är små...

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Mikaldiana

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-08-24 @ 11:03:16
URL: http://mikaldiana.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0