En bra start på dagen.

God morgon!



YES! Två små skålar med flingor speciellt utformade för barn! För barn vars föräldrar inte bryr sig om att demonstrera hur vanliga cornflakes faktiskt kan piffas upp med sylt i filen, exempelvis. "Nej, älskling. Lilla Kalle kommer aldrig att äta den där müslin.. Vi köper de här så får vi tyst på honom..."

Jag däremot! Här är jag, 21 år gammal och kan göra vad jag vill! Göra mina egna val och världen ligger för mina fötter! För att jag kan (!) så äter jag chokladflingor till frukost! För att jag kan (!) så äter jag inte bara Nesquik, utan Nesquik DUO! Med både choklad och vit choklad! HEHEHE! :D

Men ser ni? 40% fullkorn? Är socker fullkorn? Annars har jag svårt att tro det.

Sugar-rush på er alla!

/El Hjorto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0