Dags att röra på sig...

På promenaaad genom staaaaan, TJALALALALALALA! Okej, inte riktigt då, men nästan. Jag ska ner på stan och byta mina skor. Till en större storlek. De blev aningen små med innersulan i. Innersulan de prackade på mig. För att skorna skulle hålla längre. Typiskt.

Så nu när jag har satt på mig detta ansiktet:



Så att jag kan åka ner på stan och fixa detta I-landsproblem så att jag slipper känna såhär:



Den stora frågan är ju varför jag inte provade skorna igen igår, med sulan i? Jaharu, det tänkte ju inte jag på just då. Ni skall få se inköpen senare. Mucho söta ballerinaskor var det i alla fall. Jag har även ett monster att visa. Ett 47 tums monster. Stay tuned.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0