Åskväder.

Goddagens!
Idag har det varit åskväder, blixtar och dunder! DUDUDUDUDU, magiska under!!! Okej, sansa er nu.

Hur är det med mig då? JOOOO, men ni vet att åskan, den tar ingenting på mig! Jag är ju superduperhulkenwoman! Titta bara!



Chillad look, bara.
Chillade brallor från JC.
Chillad tröja från Carlings.
Katternas vattenskål kommer från Djurmagazinet. För er animal-lovers, liksom.

Jag har lagat min berömda lasagne idag också. Med färsk oregano som växer fint i en rosa kruka på vår balong.



Den är vegetarisk, för er animal-lovers, liksom. Gjord på quornfärs. :)

Jag var ju vegetarian i två år, och det här med quorn är ju fantastiskt! Nyttigt, gott och 100% vegetariskt! :D Jag och Robin varvar alltid vegetariskt i vår kost. Wok med quornbitar, grillade quornfiléer, och alltid quornfärs istället för köttfärs. Just färsen är godare, och man slipper någon form av senor eller annat fuffens som finns i kött.
Anyway, varför är den berömd då? Tjaaaa, den är stark och krämig. Den är the talk of the town, speciellt i Robins kretsar. Grabbar, de gillar ju stark mat, vettö.

Nej, nu blir det nog lite Sims, tror jag.

Ha det gött! Mos.

Peace&Love!

/El Hjorto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0