Update ang. min pandahoodie.

God kväll!
Min pandahoodie tycks populär, och jag kan ju inte annat än hålla med! :D
Jag har bloggat om den en gång förut, för flera månader sedan, men vi tar det igen för de intresserade. :)

Jag fick tag i den på Uppcon 2010, förra våren alltså. Jag köpte den av en japansk snubbe (han levde verkligen upp till stereotypen av japan också, då han knäppte kort på mig i tröjan. Haha. :)).
Märket på tröjan heter Crazyheads, och ni hittar deras produkter plus en massa annat roligt här: http://www.punchbrand.com/shop/

Den är gjord i fleece, luvan är fodrad, det är fyllning i öronen så de är roliga att klämma på, haha :D Jag köpte den i den största storleken som fanns, XXL, för jag ville ha den så stor och mysig som möjligt. Dock jämfört med svenska storlekar så är den kanske en L, då japanerna inte direkt är kända för sin ståtliga längd. Passar ju mig perfekt dock; jag med mina ståtliga 160 centimeter över havet. Fniss. :P

Jag tror att det är något tjall på linjen angående svar på kommentarer. Jag skall undersöka snarast! ;o

God natt och sov gott nu, allesammans! :D

Peace&Love!
/ El Hjorto

Kommentarer
Postat av: Olle

Hehe sheeeeeeet har du varit på Uppcon? När jag gick i typ 8an på grundskolan och i typ 1an på gymnasiet ville jag skit mycket gå på det! Skulle nog passa in där perfekt då jag var som nördigast i anime/manga å spel :P Men blev aldrig av... snyft



Måste kolla in online affären, de hade fan coola mössor :D undra om de är varma? annars skulle de passa in perfekt till någon festival om man vill se lite speciell ut haha

2011-03-23 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0